It's okay with me

Inget att skriva om. Men jag mår inte så jätteperfekt, är jätteförkyld, huvudvärk och har ont i halsen. Får väl vila mig ordentligt inför nu på lördagen, att få uppleva Atmosfear är väldigt viktigt för min del. Flesta av oss längtar verkligen till lördag, alltså jag pratar om min klass, hehehe. Just nu är jag trött, ska gå upp och fixa te & lägga mig på sängen.. när jag druckit te ska jag sova direkt. Jag är riktig trött just nu.. blir inga speciellt att uppdatera imorgon och fredagen - så i'm back at now saturday. Liksom med bilder, videor (bara om ens jag orkar uppdatera när jag kommer hem, eller jag uppdaterar innan jag åker härifrån).. äh nu har jag babblat för mycket. Ciao, please say "krya på dig" to me, för jag förtjänar faktiskt någonting sånt eftersom jag lider av förkyld, huvudvärket och halsont.. vill ha era medlidande (just kidding).

Kommentarer
Postat av: sis

atmosfear, what? va ska ni göra på lördag

2011-05-11 @ 22:18:50
Postat av: Hjjonsson

krya på dig! :D

2011-05-12 @ 07:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0