Life without tv-series is impossible

Vänner, Förhäxad och The Vampire Diaries.

Tre tv-serier på gång, jag skulle ha haft hållit på att börja med Supernatural igen - men det blir off. Jag har glömt många delar av de första säsonger och så. Jag funderar även på att titta de första säsonger igen för att komma ifatt igen med fjärde säsongen, och så vidare har jag inte sett än. Jag vill inte avbryta en tv-serie, för jag kräver varje gång att se klart dem.. vilket som är typiskt mig. Vänner har jag sett, nu håller jag på att se hela serien för fjärde gången, Förhäxad för andra gången. Just it, jag har börjat nyss med the Vampire Diaries - det kanske låter löjligt att ens JAG tittar på den, men who cares. Den är verkligen bra, jag är på första säsongen förresten. Jag är inte en tv-serie nörd än, det finns faktiskt MILJONTALS mer tv-serier som jag verkligen vill se igenom. Det lär ta flera år för mig att se igenom alla serier jag vill se, hehe! Nej jag skojar bara, jag kan gärna titta igenom en hela serie på några dagar.. så det blir bara några månader. Vilka serier tittar ni just nu på? Kommentera, please.. Hihi, nu får de bli läggdags. Godnatt. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kollar just nu på true blood <3 Den är SÅÅÅÅÅÅ bra :)

2011-05-07 @ 07:16:37
URL: http://jpersika.blogg.se/
Postat av: Hjjonsson

Skins uk. =D

2011-05-07 @ 09:48:44
URL: http://hjjonsson.blogg.se/
Postat av: Micaela

Jag tittar just nu på The Vampire Diaries, One Tree Hill, Gossip Girl, Hellcats, Pretty Little Liars, 90210, True Blood, Kyle XY, Buffy the vampire slayer, Nikita, Criminal Minds, Harpers Island bl.a.



Och jag tänker börja på Supernatural under sommaren, så därför vill jag fråga dig: Vart laddar du ned alla säsonger?

2011-05-15 @ 18:25:19
URL: http://memooriies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0