1, the first post

Hej!

Jag är en 16-åring kille från Borås, kommer vara en utbytesstudent i USA 2012/2013. Bara om det blir av, här på bloggen kommer jag till och med redan idag blogga om hur det blir med ansökningar, värdfamilj och skolan tills den dagen jag åker över Atlanten, och bo i tio månader - blogga tills den dagen jag kommer hem igen!

Om det blir inte av med hela utbytesstudent-grejen säger jag väl till att det inte blir av. Man får bara hoppas på att det blir av, asso att Explorius hittar någon bra värdfamilj, skolan och bra område för mig att bo i.

It's so exciting to write here on the blog.
Om hur det blir, att få dela av mig med mina ord. Jag äger själv en personlig blogg, här /usa är ett undantag som bara handlar om USA, att vara en utbytesstudent.

See you soon.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: H J J O N S S O N ♥

Fett!

2011-09-27 @ 21:19:41
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0