10 fucking days left

Herregud.. det är bara 10 jävla dagar kvar tills jag.. men ska jag fan åka till USA? Det känns som om att jag inte ska det.. jo, fast till annan land.. men jag ska verkligen till United States of America (bara så jävla ofattbart). Ni anar inte hur länge jag har väntat på detta.. Snälla, bara förstå mig!!? Jag har klagat i evighet på att åka till USA.. och nu, ääntligen.. bara så jävla äntligen! Jag vill redan packa ner kläder, allt till väskorna.. fixa fram passet, olika saker.. redan nu! Men det är för alldeles tidigt, oh my god.. Det verkar ju som om att USA är jätteviktig för mig, det är ju såå.. sant!.. Bara låt tiden gå snabbare, jag vill åka nu. Nu, nu, nu!!! Min dåliga sidor som dåliga humör eller liknande kommer never ever dyka upp när jag är i USA, det tror jag faktiskt.. hehehe! Det får vi bara se hur det går, liksom.. så jävla spännande! Tre delstater blir det för min del nu på sommaren, shit so damn exciting! Nu har jag babblat för mycket? Excuse me for that.. hehehe ciao.

Kommentarer
Postat av: Hjjonsson

Ja, han sög men love ba nr han ritade. ;)

2011-06-02 @ 12:18:00
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0