Jag är i USA den 11-25 juni 2011

Just nu skriver jag det här inlägg den 9:e juni, för säkerhets skull säger jag det. Jaha, ville bara säga att nu på lördag sticker jag iväg med flera deltagarna och ledarna över till Amerika, så det blir inga bloggning nu under tiden jag är i Örebro & firar systrarnas student imorgon. Idag sticker vi till Örebro, antar att jag har fullt upp med tid nu så långt fram till lördagen. Så, vi ses när jag är hemma igen från Amerika den 25:e juni, om jag inte orkar blogga så bloggar jag den 26:e, sägs? Önska mig lycka till, i USA alltså.. jag längtaaar!! :D
Länk till språkresans blogg
Däruppe länk kan ni hänga med våra dagar i Amerika, i hela två veckor.. LOVA ATT LÄSA!!! Till och med ska de dyka upp med bilder, desto mer spännande att läsa, va? ;) Tja.. jag har nog resfeber nu redan, men det är ingenting att bry sig om.. hehehe! Nu ska jag städa mitt rum innan vi åker, göra mig i ordning med väskorna och sticker.. Den 10:e juni, är jag i Örebro. Natten mellan 10:e juni och 11:e juni är jag på väg till Arlanda, kl. 07:10 flyger vi iväg från Sverige till London, mellanlandning har jag berättat i här inlägg (klicka här).. VI SES OM TVÅ VECKOR!! Eller där i andra bloggen, xoxo S

Kommentarer
Postat av: rebba

frågestund i min blogg! ställ vilka frågor du vill! ♥

2011-06-24 @ 12:20:51
URL: http://absolutrebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0