MTV Movie Awards 2011


Årets bästa gala
!! Det är ju nästan alla kändisar som kommer, antagligen alla faktiskt.. Jaden ska komma ikväll till galan, självklart.. Han är ju nominerad till Biggest Badass Star.. jag hoppas verkligen att han vinner priset! Jag är väldigt nyfiken på hur han klär sig ikväll, jag får också ju se honom live.. Shit så spännande!! My Jaden 4ever!! .. Galan ska också visa några nya klipp av Harry Potter och dödsrelikernas del 2 och Breaking Dawn.. och fler filmer, tror jag.. Jag älskar galan mest av alla galor..! Galan gör så sommaren blir bra, liksom bra start ;) Ska ni sitta framför tv:n och se på MTV Movie Awards 2011 kl. 03:00 inatt? Jag ska absolut göra det utan tvekan, jag har ju väntat på detta jättelänge nu.. Jag längtar tills galan startar! :D Förresten, bild på Jaden däruppe är från förra galan.. :) bästa Jaden.

Kommentarer
Postat av: johanna

hej, jag driver en jaden och justin blogg och jag undrar om du vet vilken kanal mtv movie awards sänds på? tacksam för svar! :)

2011-06-06 @ 00:48:03
URL: http://jadenandjustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0