Nu är jag ensam hemma över natten

Minns någon bilden? HAHA.. Men, på tal om rubriken.. Minst 24 timmar, INGENTING att göra.. he..l..e..v.., men jag ska försöka hitta på något att göra :) hade tänkt åka ut och bada, men jag får inte.. så förbjuder mig själv att inte tänka på sån tanken igen.. Jag ska laga mat själv, allting själv.. åh jag vet vad jag ska göra. Jag ska tvätta kläder, packa ner inför USA och.. nu glömde jag en sak.. inga svordom.. Hahah, men jag går nu.. twittrar varje gång vad jag gör. Så ser ni mig exakt vad jag gör, hehe! Bloggar igen kanske senare när jag har något att säga, stort sak eller jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Sandija

Sv. Nä jag har inte rör vatten. Jag lovade betyder lovar :)

2011-06-04 @ 10:54:00
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: Louise

HAHAHA Shit va duktiga vi var å bakade dem

2011-06-04 @ 11:37:42
Postat av: Stina

Hallååååå, nu får du förklara, jag fattar inte bilden alls. :((

2011-06-05 @ 23:45:33
URL: http://shouldbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0