Vänersborg idag, Örebro imorgon


Lindsay Lohan, som alltid varit min favorit.. sen jag var jätteliten. Jag minns inte när jag började älska henne, det var nog när jag såg Föräldrafallan, det var något i stil av systarna som sa att hon kan bli min favorit.. haha! Eller var det så exakt vet jag inte, hon började bli min favorit när jag bodde i Örebro iallafall, många många år sedan.. Jag älskar henne oavsett vad hon gör, allt.. Hon kommer always vara min favorit.

Nog med bästa Lohan, idag åker jag till Vänersborg.. äntligen får man göra något. Idag är min allra sista skoldag för terminen. Imorgon åker jag till Örebro, på fredagen firar jag systrarnas student.. blir spännande, men det är en grej som jag fruktar faktiskt på.. men struntsamma. Nu på lördagen jävlar, flyger jag över Atlanten. Det är lite fortfarande ofattbart att jag ska på "semester", eller säger man noggrannat s-p-r-å-k-r-e-s-a-n.. Äh, jo jag kanske kan förstå att jag ska bort härifrån.. men inte till USA, for the fuck. Det känns konstigt.. men väldigt spännande! Jag har ju väntat i nästan tio år på att åka över till Amerika. Let the time go faster now, thanks. Nu åker jag till Vänersborg, vi ses när jag uppdaterar igen, #updatesoonagain. Ciao.

Kommentarer
Postat av: L I N N E A

sv: Lycka till språkresan! <3

2011-06-08 @ 23:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0