Friday the 13th

Just one day left to Liseberg. It's tomorrow.

Ja, nyss har man vaknat och mår faktiskt bättre - jag ska vila mig mycket idag ändå för att bli riktig frisk som en nötkärna och åka iväg till Liseberg imorgon, jag ser verkligen fram emot hela dagen. Har även precis tittat på YouTube och snokat på olika karuseller i Liseberg, det får mig att längta ännu mer.. hihi.. Men jadå, grattis till kusinen som gick in på tolkutbildningen, hon ska bli teckenspråkstolk.. så damn spännande! :D Yeah.. nu ska jag gå ner och spela Call of the Duty 4.. ovanligt av mig att spela såna spel, men tja.. Ciao. Förresten, kanske inte så nån speciell inlägg.. men.. men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0