I'm the world's most bored guy right now


Jag är väldigt uttråkad..

Jag vill göra något, men samtidigt orkar jag inte.. Jag vill göra något som fördriver tiden, liksom snabbare. Jag såg Justin Bieber: Never Say Never idag, den är en fucking underbar film.. ååh.. det är så himla tråkigt här hemma just nu, jag har huvudvärk just nu (som vanligt, tänker ni säkert).. blablabla.. Jag kanske ska se till att mobilens batteri ska gå slut och laddar jag den ikväll inför imorgon. Jag ska också ta bort alla bilder, videor & allting i mobil för den ska få mer utrymme inför imorgon för filmning och fotografering o så. Förresten, EN ENDA BILDni-vet-vem-för-det-som-är-typiskt-mig ska stanna på mobilen och ha den som bakgrundsbild.. hahahaha.. ni ser väl tydligt att jag är riktig uttråkad, eller inte? ÅÅÅH.. Jag ska duscha ikväll och.. SOVA TIDIGT! För det finns ingenting att göra här hemma för fasen.. Jag orkar INTE att titta på filmer, tv-serier eller data just ikväll.. det får mig vara illamående, i dont know why. Jag hoppas att föräldrarna har sömntablett så tar jag en och sova, hehehehe. Nej då, jag går nu.. ciao.

Kommentarer
Postat av: Hjjonsson

Vi ska se till att ta 1000000000000000000 bilder från imrn!

2011-05-13 @ 20:01:21
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0