Jag tror att jag börjar bli riktig kär

Jag tror att jag börjar bli riktig kär.. Bilder på utomlands - vattenskotern, stränder, blåa havet och så vidare.. Jag kommer förmodligen resa så mycket när jag blir stor, utan tvekan. Att resa är verkligen min grej! Jag ska fan köpa en egen jetski, jag vill bo i ett hus precis utanför havet.. så jag åker jetskin hur ofta jag vill, när jag känner för att köra.. särskilt i Los Angeles. Åh min största drööööm, allvarligt.. När jag reser, iväg någonstans långt ifrån Sverige har jag alltid velat stanna i flera veckor, gärna månader, även år.. Jag åkte vattenskotern en gång, det är en av dom bästa minnen i mitt liv.. askul! Åhh, jag vill resa nu! JAG FÅR JU GÖRA DE OM 12 DAGAR KVAR, JAG KAAAAAAAAN INTE VÄNTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag  resor!!!!! Älskar ni mina läsare själv att resa?!?? Comments!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Ja, jag älskar absolut att resa också och se världen och uppleva nya saker! Synd att jag inte är så rik nu. Men snart!!! ;D

2011-05-29 @ 22:34:06
URL: http://memooriies.blogg.se/
Postat av: sis

kolla min fb då, utomlandsbilder där<3



körde jetski igen i alanya :D men fan vilken träningsvärk jag fick.. I HELA KROPPEN. skojar ej, ben, arm, rygg haha. vattenskoter = bra träning ;)

2011-05-29 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0