Misfits and cinema today

..Misfits, den är bäst. Förväntade mig mer typ i fängelses stil, men faktiskt inte. Den är helt annorlunda än vad jag förväntade mig, spännande är den faktiskt. Jag såg enbart tre avsnitt igår eftersom 46 minuter per avsnitt, och jag började ganska sent på kvällen.. jag var trött & ville fortsätta.. det får jag göra idag! Just nu är det lite för sent efterosm jag vaknade nyss, nyss faktiskt.. klockan 1, snart ska jag sticka till stan & vara på bion tidigt, klockan 3 tror jag.. kl. 6 och kl. 9 är fulla så tog vi kl. 3 istället, vi ska titta på Pirates of the Caribbean 4. Förresten - jag, mamma och brorsan ska på bion (:.. så fort jag är hemma igen ska jag absolut titta på Misfits.. hehehe.. filmrecension om P4 kommer ikväll. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0