Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

Johnny Depp återvänder till den legendariska rollen som Kapten Jack Sparrow i en actionspäckad berättelse om sanning, svek, ungdom och ond bråd död. När Jack stöter på Angelica (Penélope Cruz), en kvinna från hans förflutna, är han inte säker på om det är kärlek – eller om hon är en hänsynslös bedragare som utnyttjar honom för att hitta den mytomspunna Ungdomens källa. När hon tvingar ombord Jack på den fruktansvärde piraten Blackbeards skepp,är det början på ett oväntat äventyr. Där Jack inte vet vem han ska frukta mest: Blackbeard eller Angelica.

Pirates of the Caribbean 4.. Filmen är bra. Jag gillar den, men i filmen pratar de verkligen för mycket samt händer inte mycket som man alltid har trott. Som sagt, jag gillar den ändå. Johnny Depp spelade verkligen duktigt, han är sig lik i första filmerna i sin roll som Jack Sparrow.. hehehe. Filmen får 4 av 5 av mig.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Måste se den där! :D

2011-05-21 @ 18:16:30
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad roligt, vill dock gärna veta lite mer om dig, kan du skicka ett mejl till min adress med lite vidare info?



Linnea - Is

2011-05-21 @ 20:08:32
URL: http://iansomerhalder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0