Vampire Diaries 2x22

Nu har jag något att se fram emot nu på hösten! The Vampire Diaries tredje säsong såklart! Jag såg nyss den sista avsnitt, vackert slut (eller inte, vill ju fortsätta se) .. den är.. verkligen spännande. Det kommer hända sjukt mycket under tredje säsongen.. blir jävla spännande! Jag tror inte heller att jag kan ännu vänta nu till nästa säsong, herregud.. Undrar hur det händer mellan Bonnie (hon är riktig bäst, jag älskar henne seriöst) och Jeremy (och honom) senare, helvete.. det får inte bli något katastrof mellan dem.. för de är så sjukt söta par.. I just say this now.. I love the Vampire Diaries. Okay? Alla karaktärer i serien är.. I ♥ them for damn so much.. (Elena, Katherine, Stefan, Damon, Bonnie, Caroline, Jeremy, Jenna, Alaric och Lexi, några fler till)..hiih.. Nu får de bli Rio tror jag, ciaociao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0