September 11th 2011

Idag är det tio år sedan flygplanen flög in i World Trade Center, New York.. Jag var 6 år gammal, jag skulle precis gå ut till en kompis som bodde jättenära. Men då stoppade bonuspappa mig när jag precis skulle gå ut, han bad mig att följa med honom och kolla på tv:n. Så jag följde med och såg på hur flygplanen flög in i World Trade Center, jag blev så stilla och frågade min bonuspappa en jävla massa frågor.. jag minns hur stor nyheten var. Jag blev rädd och ville vara hemma hela kvällen. Det som hände med World Trade Center var så fucking sorgligt, never forget! All mina kärlek går till New York idag.. #allmylovegoestonewyork. Jag kommer aldrig glömma hur stort händelsen var.. det var så ofattbart, kommer alltid vara. Det med World Trade Center kommer jag alltid minnas i hela mitt liv. Sorgligaste dag. Jag ska absolut besöka dit och se. I New York Forever, FÖRALLTID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0