Some pictures from today

Dessa bilderna togs i skolan idag, jag åkte till skolan ungefär kl nio och Hanna höll mig sällskap.. tack lilla du bitch, och vi spelade uno.. med våra egna regler ;) Men senare kom Sandija med såna kalasrullar eller vad heter det!? Lade runt huvudet på mig och sade att jag ska ha den hela dagen tills jag är hemma igen.. tja, gissa om. Ja jag hade den tills jag kom hem! Det var kittligt, jobbigt att ha dem.. Men hon sa att hon hade tänkt kränka mig på sätt o vis, på min födelsedag - men jag varnade dagen innan om hon gör nåt kommer jag hämnas. Så gjorde hon bara med där pappretssnöre.. heh! När jag var hemma igen åt jag HUR PRECIS jag ville ha, mamma ordnade och det var sjukt gott.. just ask if u wanna to know what food it was. Senare spelade jag monopol med familjen, till slut vann lillebrorsan.. hahha! Jag fick pengar i presenten, jag ska köpa overall heldress - hur fan ska man beskriva den!? What happening now, ja jag ska snacka med syrran live från Washington DC snart genom Skype, vad så jävla längesen man såg henne.. blir skönt att snacka me henne igen, hehh! Efter det blir det Supernatural innan läggdags! God natt! Min födelsedag är helt okej, jag ville faktiskt ha en vanlig dag, fira ingenting men..:) att bli sexton är faktiskt ingenting speciellt..

Kommentarer
Postat av: Hjjonsson

Sv: Nej, har inte skickat p.g.a vivanne måste skriva på pappert z. <3

2011-09-06 @ 06:36:32
URL: http://hjjonsson.blogg.se/
Postat av: fanny

menar du onepiece.. ? :D

2011-09-06 @ 18:56:37
URL: http://dooublestorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0