What's happening tomorrow?

Sitter här just nu och funderar på vad jag ska skriva & hur jag ska börja med - Imorgon, eller rättare sagt idag, jag är fortfarande vaken och är på igår, är den 11:e september, det är då tio år sedan jag såg hur World Trade Center flög ner till golvet, det är då tio år sedan jag började älska New York, det allt med USA, en inlägg om det kommer imorgon! Imorgon ska jag till bion och titta på Harry Potter 7|2 igen, för tredje gången.. Jag saknar filmen och lillebrorsan vill se på den filmen igen så sticker vi till bion imorgon med mamma. Bonuspappa är på utomlands på sin affärsresa, så det är bara vi tre.. det är ändå bara 60 kr vi betalar för oss tre för biobesöket. Även har jag en del att göra imorgon, t.ex. skriva på massa papper och skicka iväg dem - tweeta a lot och tumbra också. Det är vad jag ska göra imorgon. Finns flera saker, men de är mest nog onödiga att berätta om på bloggen, haha. Nu är jag trött och ska lägga mig, eller inte än, det får bli en avsnitt Supernatural. Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0