Harry Potter och dödsrelikerna del två

Allt har lett fram till detta, den ödesmättade uppgörelsen mellan de goda och onda krafterna i magins värld. Ondskan finnsöverallt och ingen går längre säker men det kan bli Harry Potter som måste göra den största uppoffringen när han en sista gång ställs mot Lord Voldemort. Slutet är här.

Harry Potter och dödsrelikerna del två.. herregud.. Jag älskar filmen, den är bara så himla jävligt bra.. jag är verkligen ordlös just nu, J.K. Rowling är verkligen en jättebra författare som gör filmen jättebra, jag bestämde mig absolut att läsa böckerna efter jag sett filmen.. Jag kommer verkligen sakna Harry Potter, jag som alltid följt filmserien från sen 2001.. Filmen har jättebra olika actionscener, jättesnygga effekterna.. Kommer utan tvekan att gå på bion jättesnart och se på filmen igen.. Sorgligt att det tog verkligen ett slut, men den är värt att sluta.. finns inget något mer att fortsätta med om faktiskt. Finns ingenting mer att handla om, allt har alltid handlat om mellan Harry och Voldemort.. Men jättesöt slutet, utan tvekan får filmen 5 av 5!!!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Åååh, nu längtar jag redan tills nästa vecka! Då ska jag se den! Jag har bara en fråga... Beskriv inte i detalj - säg bara bra, dålig, fantastisk, eller något enkelt ord. Hur var kyssen mellan Ron och Hermione? ;)

2011-07-13 @ 19:51:11
URL: http://memooriies.blogg.se/
Postat av: Hjjonsson

Sv: typ haha, för mkt med sex. xD

2011-07-14 @ 12:21:57
URL: http://hjjonsson.blogg.se/
Postat av: sandija-fotografier

Nu är dagens blogg avslutad!

Kolla i min blogg som vem vann hos dagens blogg.



Vann du eller inte? Om du inte vann så kommer det en ny chans nästa gång! =) ♥

2011-07-15 @ 23:57:54
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0