Tomorrow: the Deathly Hallows Part two

Imorgon ska jag äntligen, äntligen, äntligen, äntligen och äntligen få se den andra delen av dödsrelikerna.. har sett många gånger på olika trailers.. de såg verkligen bra ut, hoppas att filmen är bättre än trailers.. Jag som alltid har följt hela Harry Potter från 10 år sedan.. Riktigt sorgligt att den verkligen tar slut.. Hoppas att den är värt att sluta sådär i filmen, det får vi se imorgon.. Harry Potter 4ever! Jag ska absolut läsa hela böckerna igen & köpa egna böcker och filmer.. Kommer sakna Harry Potter när den tar slut imorgon.. allra sista film, jag vill inte att den ska ta slut.. :(

Kommentarer
Postat av: sofia

svar: haha absolut! =) som du skrev, är det verkligen riktigt sorgligt att hp är redan slut =(

2011-07-13 @ 14:11:21
URL: http://sarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0