6 days left to USA

God morgon. Jag vaknade för 30 minuter sen och jag har redan börjat tvätta, städat köket, hämtat tidningen och hängt upp kläderna. Haha! Ville göra något åt föräldrarna, jag kanske ska dammsuga hela huset.. kanske att städa också.. nej jag tror inte att jag orkar.. Huset är ganska för stor, för mig.. tre våningar liksom. Jag tror iallafall att jag tar det lugnt idag, när kommer föräldrarna hem - jag vet inte! Jag har smsat mamma, hon svarade inte.. Hon har blivit dålig på att smsa nu igen, damn it. Nu ska jag ner och kolla tvätten, ska också ta ner mina smutsiga kläder ner och tvätta dem.. Hänga ut dem ute, blir snabbare torkade.. Märkte nyss att ute är inte lika varmt som igår, men det är fortfarande morgon.. så det är tidigt för mig att säga, vi får se senare hur varmt det kommer bli. Solar kanske sen ;) Hehehe! Vi ses senare, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0