Cmithars & jjadenator on Twitter

Världens bästa Jaden, som alltid - på bilden.. #biglove :) Jag skriver inte så mycket här på bloggen, när det händer något skriver jag.. för det mesta skriver jag mer i Twitter, liksom där skriver man ju statuser och vad det händer right now & so vidare.. Jag har förresten två olika Twitter-konto.. jjadenator skriver jag där med mina tusentals followers och för det mesta skriver jag fram mig som en riktig galen Jadens fan.. och i cmithars skriver jag dagligen av mina vardagar och sånt i där områden.. Följ gärna mig där om ni ens har nån Twitter-konto, hehe.. Jadå, det är bara 9 dagar kvar till USA.. Tro mig, det blir mycket bilder här på bloggen när jag kommer hem! Hahaha blir fan spännande att lägga ut bilderna ;) Nej jag vill inte åka hem från USA i slutet av juni, fan.. :(.. ajja, skulle bara tala om Twitter.. hehe, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0