Dödligt varmt här i mitt rum (fyfan)

God morgon..! Jag vaknade nyss med orsak av värmen, det är så sjukt varmt här i mitt rum när jag vaknade.. och fortfarande nu. När jag gick ut från mitt rum var det inte så varmt utanför precis som mitt rum, hela huset är normalt varmt/kallt.. och enbart mitt rum som är dödligt varmt.. Och när jag tittade ut från fönstret, var det sjuuukt varmt ute & soligt.. bara måste gå ut och sola nu, ligga och njuta av sommaren förfasen! Önskar att jag skulle kunna bada :( Ska till Ullared idag och handla, vad jag behöver till USA och så.. uppdaterar igen sen.. ciao

Kommentarer
Postat av: Hjjonsson

Sv: Vilken dum fråga. Självklart ska vi ses under sommaren!

2011-06-03 @ 13:22:37
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0