Fjärde juni tvåtusentio

Har fucking inga bra bilder just nu så blir det på Paul Wesley istället, jag är sjukt besatt på gifen.. hehe.. Snart halv tio, jaha.. Jag har solat, fått solbränd, tvättat en massa kläder, lagat mat, promenerat och tittat på The Simpsons. Jag är snart klar med andra säsongen, blir tredje imorgon tror jag.. Jag har lovat mig själv att titta på den underbara, bästa, fantastiska, käraste The Karate Kid ikväll, vilket som jag ska göra ganska snart.. efter jag tittat en avsnitt The Simpsons. Jag tror att jag sover direkt så fort filmen är klar.. Lite riktigt tråkigt att ha några dagars ledighet till, så jag bara stannar hemma och tråkar. Jag har inte packat än, kom jag på nyss.. Lugnt, som sagt.. flera dagars ledighet så räcker de till packningen :) hehe.. Vad kan jag säga mer, ingenting.. tja, vi ses då.. När jag är hemma är det ofta riktiga dåliga uppdateringar, för det händer ju inte så mycket.. Det blir bloggpaus nästa vecka eftersom jag ska på språkresan, därefter är jag tillbaka med tusentals bilder & videor.. spännande.. Nu ska jag ordna något gott inför bästa filmen, god natt!!! Ciao.

Kommentarer
Postat av: sis

behöver du fort den röda stora väskan??

2011-06-05 @ 03:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0