Jag dör verkligen av värmen

Nu är det ju fan kväll, natt på gång.. men det kanske är orsaken av min solbränd på kroppen som kokar upp mig, jag solade ungefär mer än en och halv timme.. förväntade mig inte att bli brun, solbränd också.. när jag var inne hos Ullared - när jag provade students klädsel shorts upptäckte jag att jag är solbränd, var så superduper glad.. På tal om Ullared, nu är jag förstås hemma.. det har varit bra där, det gick förstås så snabbt.. köpte precis vad jag behövde. För att påminna er, Ullared har verkligen förbättrat sig på kläder.. I like it. Men åh, jag vill bara sticka nu till sjön och ta ett dopp. Jag får ju för helvete inte, det plågar ju mig att inte fick göra det.. Nej jag ska inte klaga, det är precis vad såhär jag ville ha sen vinters värsta kall-period.. så jag ska bara njuta av värmen, och så? Javisst.. Imorgon ska jag vara hemma ensam över natten, familjen sticker iväg härifrån på morgonen tills nästa kväll.. Mamma och +pappa ska till Örebro, de ska på fest.. brorsan ska hos mormor. Jag är hemma ensam, vill någon komma hit och göra sällskap? :)).. Bara kontakta mig, & kom hit!! :D Hehehe nu får de bli nån serie eller sällskap med familjen, vi får se. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0