Det är som en sommardag nu här hemma

Gammal bild som jag använde i min förra blogg.. Bilden är fortfarande så härlig.. Jag ville bada direkt efter bilden, men jag får inte förrän vi är i USA.. lovade med Sandija. That's life. Sjukt, det är så sjukt varmt ute just nu.. jag har precis solat, i ungefär en timme och jag ska ändå ut nu igen & sola. Framför mig ser jag mina arm som är på väg till bruna.. jag ska ändå sola i solariumet minst två gånger till, sen är jag redo att resa till USA.. hehehe :) Har faktiskt ingenting att göra just nu, har förstås ledigt idag.. mycket lediga dagar framför mig tills nästa vecka. Förresten, jag drömde många olika konstiga drömmar inatt.. för det första, var jag och Louise med Robert Sheehan. Och så vidare drömde jag typ, Ghostface från Scream som jagade oss.. jag var  en av tre (Neve, David och Courteney).. vi kom tillbaka och levde igen efter 100 år, vi låg i graven många år, alla blev chockade att se oss komma tillbaka. Visst är det konstigt hahaha, allt o alltet med graven påminde verkligen the Vampire Diaries.. tja, det var hela temat filmer i drömmen.. Robert är ju från Misfits, Scream & lite smått av The Vampire Diaries.. haha? Önskar ibland att hela drömmen skulle bli film.. för de är så sjukt konstiga ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0