Exakt två veckor kvar

Comeback med svenska rubrik, eller jag använder båda svenska och engelska :).. men, idag är det exakt två veckor kvar tills jag flyger iväg till USA. Ni anar inte hur mycket jag längtar, så jävla mycket.. Nästa helg ska jag börja packa, under veckan innan 11:e juni, har jag inte tid att packa eftersom jag har mycket att göra.. Jag kan verkligen inte vänta, låt tiden gå snabbare.. Jag behöver bara att fördriva tiden, det går dessutom snabbare också.. Jag hoppas att språkresan blir bra, toppenbra.. hoppas inte att det blir något katastrof mellan svenskarna, det är ju typiska vissa som även ska följa med. Jag ser fram emot resan, verkligen! Nu byter jag ämnet, jag och min familj ska till mormor och morfar idag.. eller jag vet inte om jag ska följa med, beror på om jag orkar.. det blir middag hos dem. Jag berättar mer när jag kommer hem, tar även med kameran så blir det nog några bilder uppladdade på nästa inlägg.. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0