Grattis på mors-dagen, mamma!


Jag har inte något bild på mamma, så blir det här bilden på Jelena istället, mysig bild ellerhur för fan.. Huvudvärk! Jag orkar inte, huvudvärket är de värsta jag vet just nu.. Jag önskar att jag skulle kunna dö för bara slippa huvudvärket. Nej, nu återgår vi till rubriken.. Grattis på mors-dagen, mamma! Om du ens läser detta, hehe.. Vi har varit på Knalleland idag, jag köpte två shorts som jag behöver till NM (USA) om 12 dagar kvar.. Föräldrarna handlade lite, eller jag vet inte vad de köpte hahaha.. Men sen drog vi iväg o lämnade lillebrorsan hos kompisen, sen handlade vi lite på City Gross & sen till Hedin bil & tittat runt.. massor snygga bilar, men nu är vi hemma igen.. Jag fick precis veta att mamma köpte två Ben & Jerry's till mig, mums.. snällt av henne! ;) Nu har jag ingenting mer att säga, bloggar kanske ikväll igen.. ciao.

Kommentarer
Postat av: sofia

frågestund i min blogg! kika hit och ställa några frågor! :)

2011-05-29 @ 15:44:32
URL: http://sarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0