I'm done with the Vampire Diaries

Jag har precis blivit klar med the Vampire Diaries, andra säsongen.. eller inte riktigt, det är bara en avsnitt kvar. Som inte har kommit ut än med svenska undertexter, jag längtar verkligen efter den! Jag älskar serien, den är så hemskt otroligt bra.. jag trodde från början att den var dålig, den är verkligen icke dålig.. tro mig! Jävligt sorgligt att en viss som var också min favorit har dött i serien.. helvete också! Han eller hon har gjort det bästa för henne.. och honom. Kommer sakna henne/honom i serien, för..helvete - tja.. tredje säsong kommer nu på hösten, kan nog inte vänta.. herregud.. serien har hamnat på favorit-listan. Nu har jag inga någon serie att se på.. Jo jag har tusentals på listan - hihi.. Nej det blir nog Friends nu som jag höll på för ett tag sen igen, & Förhäxad som jag sa förut här på bloggen (minns ni?), även ska jag börja med Sex and the City, tror jag.. & nu blir det läggdags med några avsnitt Friends.. Godnatt! Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0