The new theme is here


Jag älskar bilden, det får mig att längta mer och ännu mer till sommaren..

Jag ska berätta i nästa inlägg vad det blir med mellanlandning nu på sommaren när jag åker till USA.. Och det med bloggen, jag börjar allt om nytt. De vissa gamla inläggar behåller jag, thats it. Och bloggens nya "makeup" är här, vad tycker ni då? :) Kanske är den för enkel, men jag gillar den.. jag kan till och med byta profilbilden och headern då och då till annat bilder. Är det inte bra? Tja, nu ska jag titta på hyrda filmer som ska lämnas på lördagen. Vi ses. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Stina

Grymt snyggt!! Älskar Jaden <3

2011-05-06 @ 22:32:20
URL: http://shouldbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0