The White Edition

Ser ni? Jag har redigerat min nya design, den är här. Om du inte kan se den, klicka på F5.. Samtidigt nu besvarar jag på frågan många har frågat.. För er som inte visste, jag har liksom ordnat en kod där man måste vänta tills hela sidan laddas klar då visar hela sidan till slut, vissa har frågat varför det tar så lång tid att visa på sidan än vad andra sidor gör.. jag lade in koden eftersom inläggs rubrik måste ju laddas först, om koden inte finns då får rubriken två olika typsnitter.. jag orkar inte att gå in på detaljer, förstås nu vet ni varför :).. Jag själv gillar hela designen eftersom jag har nästan likadant design med på min tumblr, jag älskar den & nu har jag nästan samma här på blogg, blir perfekt att blogga.. hehe! Skönt att ha vitt bakgrund, har aldrig provat det.. ljust design, verkligen ljust.. jag gillar det, gör det ni också?!! Just comments, I want to know :) Ciao.

Kommentarer
Postat av: Hjjonsson

Det blev faktikst snyggt! :)

2011-05-28 @ 10:13:55
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0