United States of the America



Detta är en riktig mest spännande inlägg jag någonsin skrivit..

Om 35 dagar kvar åker jag iväg till USA, det vet ni redan, yes. Mellanlandning har jag alltid undrat under de senaste veckorna och fick veta igår vart vi ska landa och byta flyg.. Jag är faktiskt nöjd, måste jag få säga. Jag och andra deltagare som ska också åka med till USA, vi ska byta flyg först i London, England.. Så vi får äntligen få se hur London ser ut överhuvudet i himlen. Där ska vi vara två gånger eftersom hemresan också. Vi ska även byta flyg i Dallas, Texas.. mitten av bilden däruppe. Blir sjukt att få sätta mina fötterna FÖRSTA GÅNGEN utanför Europa och USA, är i Texas. Sjukt nice - där ska vi stanna i några timmar ungefär, sen till Albuquerque som ligger i New Mexico. Vi ska åka bil eller jag vet inte hur vi åker till Santa Fé, där ska vi tillbringa hela två veckorna.. hemresan blir det Chicago, Illinois.. Längst ner till höger på bilden. Där ska vi vänta i några timmar, tills nästa flyg till London igen. Sen är jag hemma igen i kalla Sverige.. exakt om 35 dagar kvar, gud vad jag längtar fucking så mycket. Visst är detta inlägg asspännande? ;) Tack för mig.. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0