What the fuck will the title named for this post?

God.. eftermiddag, antar jag.. eh.. Jag är väldigt trött fortfarande från igår, jag är sliten och har ont i benen.. faktiskt hela benen, å shit.. Atmosfear är väldigt rolig men, jag förväntade mig verkligen mer.. Den är iallafall okej. Ärligt talat åkte vi verkligen en massa pga folkbrist på kvällen, eftersom det regnade så passade vi på att åka Kanonen och Balder en jävla massa, antar att vi åkte cirka mer än 7 gånger varje.. haha. Tack för igår, vännerna som var med.. ♥ Det var roligt, har varit rätt så irriterad o sur eftersom matbrist. Men blev glad igen senare, that's life. Orkar inte skriva mer, är så jävla lat idag.. jag ska åka till Ica idag, föräldrarna ska rösta någonting som har politik med att göra (i dont know what) och jag ska fanimig köpa chips med dip.. det var verkligen ett lång tag sen jag åt den.. så får de bli idag & lata hela dagen.. skriver kanske mer imorgon om Liseberg eller någonting, ciaociao. Förresten, åh vad så jävla mycket jag har saknat tumblr! hihihii..

Kommentarer
Postat av: Hjjonsson

ily <3

2011-05-15 @ 15:52:26
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0