Backtoschool-life

Min dear klass på bilden, allra sista dövklass i Vänerskolan på hela Vänerskolans historia, resten av skolan är ju hörselskadade och vissa är döva - men inte rent dövklass om vi. Det var lite ovant i början att äldre av klassen flyttade, men annars är vi vana nu, antar jag? Jag har gått på Vänerskolan i fem år nu, kändes som hela livet.. Att vara tillbaka till skolan är faktiskt kul, men vissa lektioner orkar man dock inte med.. även att vakna så tidigt på morgonen som halv sex, för att kunna hinna med tåget. Jag tror ärligt inte att flesta av ni skulle inte klara, jag var trött på kvällarna.. till och med på helger, som idag.. sov jag faktiskt i fjorton timmar!! Det räckte ändå inte. That's school life.. I've some things to do now, ciaoo..

Kommentarer
Postat av: Stina

Vänta, nu hänger jag inte alls med, är du döv? :S



Älskar att du är tillbaka igen, btw! :D

2011-09-04 @ 12:00:56
URL: http://dropthepilot.blogg.se/
Postat av: sis ferm

5 år?! haha åh så redan... :D

2011-09-05 @ 06:33:17
Postat av: Hjjonsson

Japp, vi är vana nu. :D

2011-09-05 @ 13:35:46
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0