Check who that is back

Kolla vem som är tillbaka. Det vanligaste citat när någon bloggar igen - men shut up. Jag bloggar igen, jag har haft det rätt roligt och tråkigt under tiden bloggen hade uppehåll. Anyway, vad lustigt.. jag redigerade hela designen om nytt till såhär enkelt, bestämmer mig vilken bild jag ska ha på comeback-inlägget och nu har jag ännu inget mer att säga, wtf, nej seriöst.. Jag ska försöka ta bilder så ofta jag kan med min iPhone, har inga kamera.. bilderna jag tar ska jag ha på bloggen, än att använda på allmänta bilder som kändisar etc - designen är så enkel, jag vet, jag redigerar min design när jag orkar igen! :) have fun, ciaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0